Coneguda per ajudar a transformar equips d'empreses multisectorials. Graduada en Enginyeria Informàtica i Ciències Empresarials, Màster en Màrqueting i Vendes i especialitzada en Noves Tecnologies, ha complementat la seva formació realitzant programes Executive d’IESE Business School.
Professora y Ponent a escoles de negoci: IESE, EUNCET y UAB. Coautora de la publicació "Social Selling: la influencia de las redes sociales en la venta" d’IESE Publishing i creadora del concepte “Venedor Híbrid” en la seva etapa com a sòcia de BCG.
Liderant equips comercials i de màrqueting a nivell nacional i als Estats Units. Ha treballat en projectes per Allianz, Dior, Swatch, Banc Sabadell, Novartis o Costa Brava Foods, entre otros.
Llicenciada en ADE i Màster en Direcció i Administració d’empreses per ESADE.
Tota la meva trajectòria professional ha transcorregut dins del món de la consultoria amb l’objectiu d’assessorar en profunditat sobre marketing per empreses de retail de diferents sectors que operen en l’àmbit empresarial i del comerç, tant siguin públics com privats.
Compagino des de sempre l’activitat de consultora amb la docència, impartint cursos i seminaris i participant de ponent en diferents fòrums.
Assessora de Comerç de la Patronal Cecot. Actualment realitzo tasques d'investigació i de direcció de projectes universitaris.
Més de 25 anys aportant coneixement en el món del Retail.