Podcasting | Desmuntant el micro
Us convidem a un MkVDay únic amb tres podcasters destacats en el món del màrqueting i les vendes. Un debat-conversa enriquidor entre Pol Fantoba de "El Periscopio", Joan Martin de "Caviar Online," i Mariola Dinarés, periodista, social media manager i emprenedora digital. La sessió tindrà lloc el 16 de gener a la Cecot.
|
|
|
|
|
Aquesta sessió, Podcasting | Desmuntant el micro i posant les bases per connectar amb l'audiència, està dissenyada per proporcionar als assistents una comprensió més profunda del podcasting com a canal de connexió amb l'audiència i per oferir recursos pràctics per iniciar i millorar els seus propis podcasts. No perdeu l'oportunitat de participar en aquesta conversa única i descobrir el poder del podcasting per a la vostra marca. Més informació aquí. |
|
|
Calendari de festius amb obertura
El Diari Oficial de la Generalitat, DOGC, ha publicat la Resolució EMT/4151/2023, de 30 de novembre, per la qual es publiquen les dates afegides o substituïdes al calendari de festius amb obertura comercial autoritzada de diversos municipis per a l'any 2024. Teniu la relació de municipis i els festius d'obertura comercial a la nostra web.
|
|
|
|
Autònoms | Actualització cotitzacions
La recent reforma del sistema de cotització de la Seguretat Social per a les Persones Autònomes ha canviat la manera en què es calculen les cotitzacions, que ara es basen en els rendiments nets. És important ajustar les cotitzacions abans del 31 de desembre comunicant les previsions de rendiments nets mensuals a la Seguretat Social. Més informació aquí.
|
|
|
|
|
Detecten irregularitats al Black Friday
La Generalitat ha detectat irregularitats en el 71% de les empreses inspeccionades amb motiu del Black Friday. L'Agència Catalana del Consum i la Direcció General de Comerç han fet seguiment dels preus de 440 productes oferts per 55 empreses del sector de l'electrònica de consum i d'articles per a la llar. Més informació aquí.
|
|
|
|
Programa de Seguretat Grèvol
Us informem que La Policia de la Generalitat ha posat en marxa el Programa Operatiu Estacional Grèvol 2023/2024, que estarà operatiu fins al 14 de gener de 2024. Entre els principals objectius hi ha prevenir i reduir els delictes i garantir la seguretat. Més informació sobre aquest programa estacional aquí.
|
|
|
|
|
Premi Nacional de Comerç 2022
La drogueria Rovira rep el Premi Nacional de Comerç 2022, dotat amb 6.000 euros. Amb aquest guardó el Govern reconeix la trajectòria d'aquest establiment barceloní i la seva vocació de servei, amb una implicació constant en les relacions entre comerços i les entitats del barri. Més informació aquí.
|
|
|
|
L'ABC de les tendències del 080
El denim, les peces metal·litzades, els complements maxi, els fermalls i els teixits fluids són algunes de les tendències que s'han pogut veure a la 32a edició de la passarel·la 080 Barcelona Fashion i que seran protagonistes aquesta temporada. En aquesta edició s'han fet un total de 24 desfilades. Més informació aquí.
|
|
|
|
|
Joc CATmòbil per l'acollida en català
La Cecot ha desenvolupat un joc al mòbil per a l'acollida de persones treballadores en català. El joc CATmòbil és una eina de promoció de la llengua catalana a l'empresa i des de l'empresa, que la Cecot posa a l'abast d'empreses i persones treballadores dins el Portal del Català a l'Empresa. Teniu més informació sobre aquesta iniciativa aquí.
|
|
|
|
Cicle Formatiu | Potencia el teu negoci
Cecot Comerç ha preparat un cicle formatiu amb 5 càpsules d’una hora de durada per potenciar el teu negoci amb intel·ligència artificial i estratègies de màrqueting. El Cicle està finançat per la Unió Europea-Next Generation EU a través del Fons Tecnològic del Comerç que ha impulsat el CCAM. Més informació aquí.
|
|
|
|
|
Perspectives econòmiques per al 2024
Ja us podeu inscriure a la sessió "Explorant les perspectives econòmiques per al 2024 amb Oriol Amat", que tindrà lloc el dimarts 23 de gener. El reconegut economista i catedràtic de la Universitat Pompeu Fabra, l’Oriol Amat, explorarà les tendències, els desafiaments i les oportunitats econòmiques per al 2024. Més informació aquí.
|
|
|
|
Novetats fiscals
Posa't al dia de les novetats rellevants al 2024. Les normes ja publicades, els esborranys de les Lleis que vindran i les Resolucions i Sentències que cal tenir en compte per la tributació de l'any que ve. La sessió "Novetats fiscals 2024", anirà a càrrec de l'Enric Rius, assessor fiscal de la Cecot, i tindrà lloc el 10 de gener. Més detalls aquí.
|
|
|
|
|
Curs de Power BI
Us proposem un curs virtual de 35 hores per aprendre a visualitzar les dades de la nostra empresa i compartir la informació amb la resta de l'organització, inserir-la en una aplicació o en un lloc web o reduir el temps en manipular les teves dades. El curs començarà el pròxim 23 de gener.
Teniu més informació aquí.
|
|
|
|
Bàsics de la Intel·ligència Emocional
El curs "Principis bàsics de la Intel·ligència Emocional" us ofereix l'oportunitat d'interpretar la intel·ligència emocional per aplicar-la de manera transversal a diferents contextos. Aquesta formació presencial tindrà lloc a la seu de la Cecot els dimarts i dijous en horari de tarda a partir del 6 de febrer. Més informació aquí. |
|
|
|
|
El comerç a les petites ciutats |
|
|
En algunes petites i mitjanes ciutats el comerç al centre perd dinamisme i es trasllada a les perifèries per exemple en centres comercials. Al reportatge de Vallès Visió es reflexiona sobre quines eines poden ajudar a consolidar els nuclis comercials al centre de les ciutats. S'apunten algunes opcions com generar fluxos als centres de les ciutats, comptar amb la tecnologia com a aliada i potenciar un consens entre arquitectes, urbanistes i experts en comerç per aconseguir un comerç viu al centre. |
|
|
El 60% dels Retailers no coneix al seu client |
|
|
El 60% de les empreses del sector retail no ha definit el customer journey en els seus canals de venda online ni a les botigues físiques, segons la 4a edició del Baròmetre Retail 2023-2024 elaborat per ESADE. Segons l'informe, les preferències i els hàbits del nou consumidor són cada vegada més individualitzats, heterogenis i canviants. |
|
|
La xarxa Wi-Fi, clau en una experiència de client positiva |
|
|
Les xarxes Wi-Fi permeten a les superfícies Retail oferir una experiència de client personalitzada com promocions i descomptes específics al client. A més, també poden millorar la seguretat del centre comercial, detectar i comptar persones i fins i tot controlar la il·luminació i la climatització. Per tant, les xarxes Wi-Fi ara juguen un paper clau, però el seu protagonisme en un futur potser encara més gran. |
|
|
|