La tercera sessió del cicle formatiu Quaderns de mercat, Comunicació d’impacte. Com connectar amb la meva audiència als Mercats Municipals?, que impulsa el CCAM, tindrà lloc el pròxim 2 de juliol en modalitat on-line. Aquesta sessió s’adreça a personal tècnic i gerents de mercat.
Els objectius de la sessió són aprendre a comunicar bé, fent servir els canals i missatges més indicats; fer servir la comunicació per apropar nous consumidors als Mercats Municipals i generar diàleg i escolta activa per a noves oportunitats als Mercats Municipals.
Els continguts de la sessió seran els següents:
Promoure una comunicació eficient amb el focus associada als nostres objectius.
Aprendre a crear un pla de comunicació de manera senzilla en 7 passes.
Triar bé els canals, missatges i to de comunicació. Quan digital i presencial sumen i es complementen.
La importància de mesurar els resultats. Diferència entre impacte i retorn de la inversió.
Comunicar per ser sostenibles. Com promoure que els consumidors formin part del procés?
Inscripcions i programa aquí.