La Jornada #RetailTrends 2024 de Cecot Comerç ha tingut força ressò a la premsa, que ha recollit el més destacat de les dues ponències, tant el vessant de la intel·ligència emocional, com el vessant més pràctic, per personalitzar l’experiència del client o la gestió del negoci amb IA.

Us compartim els diferents mitjans que s’han fet ressò de la Jornada #RetailTrends | Intel·ligència Artificial i Intel·ligència Emocional: eines essencials per al Comerç actual.

Cecot Comerç analiza el impacto de la IA y la inteligencia emocional en el futuro del comercio 
Divendres, 25 d’octubre de 2024 – europapress.es

Cecot Comerç analitza l’impacte de la IA i la intel·ligència emocional en el futur del comerç 
Divendres, 25 d’octubre de 2024 – aldia.cat

IA per personalitzar l’experiència del client i fer els negocis més eficients 
Divendres, 25 d’octubre de 2024 – diarideterrassa.com

La Intel·ligència Artificial i la Emocional, eines per al comerç actual 
Divendres, 25 d’octubre de 2024 – terrassadigital.cat

Cecot analitza els reptes del comerç local amb la intel·ligència artificial 
Divendres, 25 d’octubre de 2024 – monterrassa.cat