En el marc de la celebració del 30é aniversari de la Junta Arbitral de Consum de Terrassa, us compartim una entrevista amb Alfons Conesa, assessor de Consum de la Cecot, sobre com l’arbitratge de consum pot ser una eina molt útil a les petites i mitjanes empreses.
Conesa explica que moltes empreses són reticents a l’arbitratge, sobretot per desconeixement, explica, però aquest sistema no és tan complicat com sovint es pensa. En realitat, l’arbitratge és un procés just i imparcial, basat en proves objectives, i permet una resolució ràpida i eficient de conflictes entre empreses i consumidors.
Aquesta desconfiança, segons Conesa, es pot superar fàcilment si les empreses prenen consciència dels avantatges que comporta l’arbitratge: fidelització dels clients i millora de la imatge corporativa. Quan una empresa mostra el seu compromís amb un sistema arbitral de consum, els clients perceben aquest compromís com una garantia de confiança i seriositat, i això genera relacions de llarga durada i fidelitat.
Accediu a l’entrevista aquí.