El cicle #RetailTrends incorporarà una cinquena càpsula de cloenda el 20 de novembre on participaran dos dels ponents que ja han fet alguna de les xerrades anteriors.
Aquesta darrera sessió del cicle compartirà les claus de les quatre càpsules prèvies, donant un caire encara més pràctic, facilitant un decàleg de transformació digital del Retail, així com les pautes bàsiques per digitalitzar l’empresa. La sessió servirà de resum i cloenda del cicle, tot plegat amb un nou enfoc per als assistents que ja hagin participat a totes o alguna de les sessions anteriors.
Abans que arribi la clausura hi ha dues sessions ja programades: el 27 de setembre està prevista la càpsula “Transmetem emoció en cada un dels nostres impactes en l’era digital?, a càrrec de Sergi Ramo, soci director de Barna Consulting Group, especialista en temàtiques comercials, fidelització i màrqueting.
Ja al novembre, l’Anna Fernández se centrarà en “Idees per fidelitzar clients sota la fórmula valoritzant la venda en Retail. Com saber mesurar la seva satisfacció”. L’Anna Fernández és sòcia directora de Barna Consulting Group, especialista en management i habilitats directives, recursos humans i coaching directiu. La cita és el 8 de novembre.
Totes les càpsules es fan de 8h30 a 10h30 a la Cecot. El cicle #RetailTrends| A l’avantguarda del comerç dóna continuïtat a la Jornada de Comerç que es va celebrar el novembre de 2017.
Els objectius del cicle són: reflexionar sobre el model de negoci i sensibilitzar-nos sobre el canvi en el cicle de compra del client; entendre el concepte d’omnicanalitat i desenvolupar una estratègia que integri els canals on-off amb un enfoc orientat al client; conèixer nous estils, formats, canals i eines de comunicació efectiva amb els clients i iniciar el camí de fidelització tradicional a la fidelització del client digital.