Cecot Comerç organitzat durant aquest 2018 un cicle #RetailTrends| A l’Avantguarda del Comerç: es tracta de quatre conferències sobre temàtiques Retail. La primera, a càrrec de la consultora Laia Morales es va fer el passat 22 de març: “Estic preparat pel canvi digital? Reptes i oportunitats per al nostre comerç actual i el de demà”.
La segona sessió, a càrrec de Marta Segarra, es va celebrar el 24 de maig. “Sabem aprofitar els avantatges d’una nova venda en un món omnicanal? claus i reptes. Les altres dues conferències estan programades el 27 de setembre, “Transmetem emoció en cada un dels nostres impactes a l’era digital?” i el 8 de novembre: “Idees per fidelitzar clients sota la fórmula valoritzant la venda en el Retail”.
Si encara no us heu inscrit, aquí teniu 12 motius per no perdreu-vos les dues darreres sessions:
- No tinc clar qui és el meu client objectiu
- No sé que està fent la meva competència als diferents canals
- Desconec com desenvolupar millor la cartera de clients
- L’estratègia de la meva empresa no és omnicanal (o ho desconec)
- No s’ha treballat un model d’experiència client integrat
- No tinc clares quines son les millors palanques d’activació comercial al meu sector
- Em fa por perdre el control de la reputació de la meva empresa
- Crec que es pot millorar l’estratègia a través de les xarxes socials
- El meu equip no està alineat amb una mateixa visió cap a la digitalització de l’empresa
- No tinc clar si ens comportem adequadament als canals digitals
- Sé que m’he de transformar digitalment però no se com fer-ho
- Estic perdut i necessito que m’orientin per desenvolupar el road-to-market de la meva empresa
Tota la informació sobre el cicle i també les ponències que ja s’han fet en aquest enllaç
Encara no hi ha comentaris