Segona sessió del cicle #RetailTrends | A l’avantguarda del Comerç el 24 de maig de la ma de Marta Segarra, consultora de Barna Consulting Group: “Sabem aprofitar els avantatges d’una nova venda en un món omnicanal? Claus i reptes.
La xerrada se centrarà en entendre el concepte d’Omnicanalitat i desenvolupar una estratègia que integri els canals on off amb un enfoc orientat al client. La xerrada serà de 8:30 a 10:30h a la seu de la Cecot.
Encara esteu a temps d’inscriure-vos.
El Cicle va néixer en el marc de la ll Setmana del Comerç i en la primera sessió, Laia Morales de Barna Consulting Group, va obrir una reflexió sobre el model de negoci i sobre el canvi en el cicle de compra del client.
En total el cicle consta de 4 sessions. La tercera càpsula informativa serà el 27 de setembre,”Transmetem emoció en cada un dels nostres impactes a l’era digital?, a càrrec de Sergi Ramo. La darrera cita és el 8 de novembre amb Anna Fernàndez, “Idees per fidelitzar clients sota la fórmula “valoritzant la venda” en el Retail”.
12 motius per no perdre’t les propers sessions:
- No tinc clar qui és el meu client objectiu
- No sé que està fent la meva competència dels diferents canals
- Desconec com desenvolupar millor la cartera de clients
- L’estratègia de la meva empresa no és omnicanal (o ho desconec)
- No s’ha treballat un model d’experiència client integrat
- No tinc clares quines són les millors palanques d’activació comercial al meu sector
- Em fa por perdre el control de la reputació de la meva empresa
- Crec que es pot millorar l’estratègia a través de les xarxes socials
- El meu equip no està alineat amb una mateixa visió capa la digitalització de l’empresa
- No tinc clar si ens comportem adequadament als canals digitals
- Sé que m’he de transformar digitalment, però no sé com fer-ho
- Estic perdut i necessito que m’orientin per desenvolupar el road-to-market de la meva empresa.