Una taula rodona d’empresaris del comerç ha posat el punt i final a la cinquena edició del Cicle #RetailTrends 2022 | Creixement i excel·lència en el nou entorn postpandèmic.
Prop de 150 persones s’han inscrit a les cinc sessions, que han tingut lloc d’abril al novembre d’aquest any. A l’acte de cloenda hem comptat amb la presència del director general de Comerç, el Sr. Jordi Torrades, el gerent de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona, Sergi Vilamala, la tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Terrassa, Núria Marín i el president de la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa, Ramon Talamàs.
Durant la cinquena edició del Cicle #RetailTrends s’han tractat aspectes com les claus per la captació i la retenció del talent, el futur del treball remot, com enamorar al client postpandèmic o el community commerce i altres grans tendències.
Liderar el canvi des de l’experiència
La darrera sessió del Cicle #RetailTrends 2022 ha consistit en una taula rodona, moderada per la ponent del Cicle, Laia Morales, on quatre empresaris d’èxit del Retail han explicat com han redefinit els seus negocis per adaptar-se als nous entorns competitius. Han format part de la taula rodona:
- Pablo Gamalero, CEO de Nutri-Cloud Holding Group
- Cristina Escudé, general manager a Abitare Kids
- Marta Oliart, propietària de MO Estètica Avançada
- Ignasi Cusidó, Cofunder & CEO Nomade Vans
Tots ells van remarcar que cada cop és més important:
- la retenció de talent
- readaptar grups de treball interns
- reorgantizar horaris
- implicar més en el dia a dia de l’empresa per ser ambaixadors de la marca
- models de venda híbrida i omnicanal per millorar l’experiència de compra o digital
- adaptar noves formes de comprar i de viure
- establir models de col·laboració estratègida (trade marketing) amb les proveïdors més propers
Us deixem un recull d’imatges de la jornada en aquest enllaç.