Després del parèntesi de l’estiu al setembre torna el Cicle RetailTrends 2022 amb una sessió que no et pots perdre “El gran repte: com enamorar al client postpandèmic”, que tindrà lloc el pròxim 29 de setembre a les 9:15h a la seu de la Cecot.

La pandèmia ha fet canviar els hàbits de compra i de consum dels nostres clients. En aquesta sessió analitzarem què esperen els nostres clients i com complir amb les noves expectatives de compra. Reflexionarem sobre aspectes com:


• Quins han estat els principals canvis en el consum?
• Quines són ara les prioritats dels clients del comerç?
• Com ens hem de posicionar de manera omnicanal per satisfer el client extern?
• Què ha canviat en la comunicació?

En les tres sessions que farem a la tardor l’horari canvia per adaptar-nos a les propostes que ens heu fet arribar i farem les conferències a partir de les 9:15h a la seu de la Cecot. Com sempre, també es podran seguir en format telemàtic. Per inscripcions i ampliar la informació clica aquí