El Butlletí Oficial de l’Estat ha publicat el dissabte 26 de febrer la primera convocatòria d’ajuts per a la digitalització de les pimes. En concret per a les empreses d’entre 10 i 49 treballadors, que poden sol·licitar el Kit Digital de fins a 12.000 euros.
El termini per sol·licitar-lo s’obrirà el 15 de març i es pot sol·licitar fins el 15 de setembre a les 11:00h. Les empreses interessades escolliran el seu agent digitalitzador entre les empreses homologades, entre elles moltes de les empreses de l’Aseitec. El llistat dels agents digitalitzadors es farà públic al voltant del 10 de març. Us mantindrem informats en tot moment.
Les empreses que vulguin aconseguir l’ajut s’hauran d’enregistrar prèviament a la web d’acelerapyme.es i completar un test d’autodiagnòstic. A continuació hauran de demanar l’ajut a la seu electrònica de Red. es. Si els concedeixen el Kit Digital hauran d’accedir al catàleg d’agents digitalizadors que es farà públic uns dies abans d’obrir la convocatòria.
Per facilitar tots aquest tràmits i resoldre els dubtes que puguin sortir, la Cecot i l’Aseitec han creat l’Oficina Digitalitzadora de la Cecot, que pretèn ser un punt d’informació, recursos i suport per aquelles empreses que tenen interès en digitalitzar-se. Amplia la informació aquí.