Aquest dijous a la tarda s’ha fet la sessió de Cloenda del Cicle #RetailTrends 2020 | Eines per impulsar la venda omnicanal, que ha comptat amb la presència de la Directora General de Comerç de la Generalitat, Muntsa Vilalta, i del Tinent d’Alcalde de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Terrassa, Isaac Albert, entre d’altres autoritats.
Al Cicle #RetailTrends 2020 | Eines per impulsar la venda omnicanal,que organitza Cecot Comerç, han participat 160 empresaris i empresàries del sector del Retail.
Xavi Servole i Rafael Salazar, tots dos Socis Director de Barna Consulting Group van fer un resum amb el més destacat de les sessions anteriors del Cicle on s’han tractat aspectes com:
- El model de negoci.
- Atracció i retenció del talent.
- Treure profit al punt de venda offline.
- Marketplaces.
Durant la sessió la presidenta de Cecot Comerç, Cristina Escudé, tenint en compte les darreres mesures de pseudoconfinament tot just anunciades pel Govern català, ha posat de relleu que el comerç ha fet els deures; n’ha après respecte la primera onada i ha esdevingut un espai segur.
També ha recalcat la importància que els governants ofereixin directius clares i sobretot, que donin temps al comerç per adequar-se. Ha conclòs la seva intervenció indicant que de les adversitats se’n treu sempre un aprenentatge.
Muntsa Vilalta, directora general de Comerç de la Generalitat de Catalunya, ha posat en valor el gran esforç que ha fet el comerç, el qual ha contribuït en bona a la sensibilització entre la ciutadana de la importància de les mesures higièniques i de distanciament social.
Respecte al cicle #RetailTrends, ha posat de relleu la utilitat d’aquest tipus de sessions organitzades per Cecot Comerç, com un espai per posar les “llums llargues” i repensar les estratègies empresarials.
Isaac Albert, Tinent d’Alcalde de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Terrassa, ha posat en valor l’impacte de la COVID-19 com accelerador de la digitalització del comerç, però també ha volgut posar de relleu la importància del comerç de carrer, el comerç que dona vida a les ciutats. Considera que ens trobem en un moment ple d’incerteses, però també ple d’oportunitats. La pandèmia i l’impacte mediambiental està produint canvis d’hàbits evidents on el món del comerç hi té molt a dir
Al finalitzar la sessió es va sortejar el darrer llibre d’en Cosimo Chiesa, “Vender más, vender mejor-100 claves para el éxito” entre els assistents, que va guanyar el Joan Giménez.
Podeu descarregar-vos la sessió en aquest enllaç