La tercera càpsula del Cicle #RetailTrends 2019| Desenvolupant la venda omnicanal al comerç de proximitat ha posat sobre la taula les expectatives dels consumidors abans, durant i després de la compra online.
Patty Ruiz, consultora de Barna Consulting Group, ha explicat com aconseguir una bona experiència en l’eCommerce i com això pot incrementar el retorn de la inversió durant la càpsula “Gestió de les expectatives en la venda online”.
Aquesta xerrada és la tercera càpsula del Cicle #RetailTrends 2019, que continuarà després de l’estiu amb una nova sessió centrada en la mobilitat, “Els nous reptes de la mobilitat en la venda”, que dirigirà Thomas Marín, soci Director en Barna Consulting Group i expert en Vendes i Màrqueting en el sector de Retail, experiència del consumidor, moda, articles esportius, luxe, omnicanalitat i noves tecnologies.
La sessió de cloenda del Cicle #RetailTrends 2019 tindrà lloc el 22 d’octubre i es desenvoluparà de manera interactiva a través d’un Kahoot que s’intercalarà amb les conclusions del Cicle.
per inscriure’t clica aquí
Encara no hi ha comentaris