La nova edició del cicle #RetailTrends|Desenvolupant la venda omnicanal al comerç de proximitat, s’iniciarà el mes d’abril i inclourà cinc càpsules fins a l’octubre de 2019.
Cecot Comerç organitza aquest cicle en col·laboració amb Barna Consulting Group. En aquesta edició es tractaran aspectes com l’adaptació del venedor, la venda a través de merkatplaces, l’experiència client de venda online o la logística i la distribució. Cada càpsula durarà dues hores i l’horari previst es de 8:30 a 10:30h.
La primera sessió, “De la venda tradicional a la venda híbrida” analitzarà l’adaptació del venedor i es farà el 30 d’abril. Aquesta càpsula parteix de la base que els canvis en la compra i la venda tindran com a conseqüència que els venedors hagin d’evolucionar cap a una nova manera de treballar. La ponent, Ana Fernández, experta en Management i Recurso Humans, ens mostrarà l’evolució que ha de fer el comerç per passar de la venda tradicional a la venda híbrida.
La següent xerrada serà el 28 de maig amb Laia Morales, socia directora de Barna Consulting Group, i se centrarà en la venda a través de marketplaces: “Mercats electrònics: més enllà d’Amazon”.
La tercera càpsula anirà a càrrec de la consultora de Barna Consultinh Group, Patty Ruiz, i es farà el 18 de juny. Aquesta sessió es centrarà en la gestió de les expectatives en la venda online.
La quarta sessió està programada pel 17 de setembre amb Thomas Marin, soci director de Barna Consulting Group, i analitzarà els nous reptes de la mobilitat en la venda.
La cloenda del cicle es farà el 22 d’octubre i porta per títol “Les 10 claus de la bona venda online”. Està enfocada a fer un resum dels principals conceptes exposats en les quatre sessions anteriors, però també es pot assistir sense haver participat en la resta del cicle. La sessió inclourà un concurs que permetrà al guanyador aconseguir un llibre d’en Cosimo Chiesa: “Vende Más, Vende Mejor- 100 claves para el éxito”.
Encara no hi ha comentaris