El Cicle #RetailTrends| A l’Avantguarda del Comerç celebra dijous 8 de novembre a les 8:30h a la Cecot una sessió dedicada a la fidelització de clients.
Els assistents podran conèixer els principals reptes del comerç per generar vincles i connexions emocionals en un entorn on-off. A més, podran descobrir les noves estratègies de satisfacció i fidelització de clients per Retail.
L’encarregada de conduir aquesta trobada serà l’Ana Fernández, sòcia directora de Barna Consulting Group. L’Anna és especialista en management i habilitats directives, recursos humans i coaching directiu. Encara sou a temps d’inscriure-us en aquesta càpsula informativa.
Aquesta sessió, Idees per fidelitzar clients sota la fórmula “valoritzant la venda” en Retail. Com saber mesurar la seva satisfacció, serà la última abans de la clausura del cicle, que es farà dimarts 27 de novembre a les 8:30h a la Cecot.
La cloenda vol compartir les claus de les quatre càpsules prèvies, donant encara un caire més pràctic, facilitant un decàleg de transformació digital del Retail, així com les pautes bàsiques per digitalitzar l’empresa. Podeu fer la inscripció aquí. L’acte començarà com es habitual a les 8:30h i es farà a la seu de la Cecot.
Amb el Cicle #RetailTrends| A l’avantguarda del comerç, Cecot Comerç vol generar una reflexió conjunta i interna en les mitjanes i petites empreses del comerç; facilitant coneixement, liderant canvis disruptius interns i fent ús de les tecnologies que ens brinda la transformació digital. El cicle vol ser la continuïtat de la 15a Jornada de Comerç, que es va celebrar el novembre de 2017.
Teniu tota la informació del Cicle #RetailTrends al web de Cecot Comerç. Podreu consultar curiositats com els motius pels que no us podeu perdre aquestes sessions. Des del web també podreu descarregar-vos les ponències de les primeres càpsules .
Encara no hi ha comentaris