En el marc del Cicle Cecot | Pimes cap a la Transformació Digital, i amb el leit motive #RetailTrends | A l’avantguarda del comerç, la XV Jornada Professional de Cecot Comerç, prevista per al 6 de novembre, a les 10h30 a la seu de la Cecot, busca generar la reflexió interna en les petites i mitjanes empreses del comerç facilitant claus per afrontar processos de transformació digital.
I ho proposa en base a tres eixos de treball: prendre consciència, fomentar la reflexió estratègica i exemplificar amb casos reals.
Condueix la Jornada Pere Mas, tertulià de diferents programes televisius i col·laborador de diferents publicacions de premsa escrita.
Lloc i data
Dilluns, 6 de novembre de 2017
Horari 10h30 – 14h30
Cecot | Sant Pau, 6 | 08221 Terrassa
Programa
PROGRAMA
10h30 – Acreditació i cafè de benvinguda
10h45 – Inauguració
- Amadeu Aguado | Regidor de Comerç de l’Ajuntament de Terrassa
- Cristina Escudé | Presidenta de Cecot Comerç
11h00 – El futur del comerç i la omnicanalització de la venda
- Nic Olivé | CEO de Please – Ex director global de retail de Mango i fundador de la primera plataforma de shopper màrqueting del món.
12h00 – Taula 1: Front Office I Tecnologia al servei de l’experiència de client. Innovació en l’experiència de compra
Aconseguir una experiència del client rellevant en el punt de venda no és fàcil, tot i sent un dels pilars claus dels factors d’èxit per a les empreses de Retail. És necessari cercar aquella tecnologia acord amb el nostre ADN i que ens permeti una proposta eficient de procés de compra.
- Retail Intelligence: Interacció i anàlisi. Experiència del consumidor actual: l’omnicanalitat, personalització, medició de l’increment del ROI. Comunicació personalitzada a l’interlocutor, al moment i condició. El cas de Textura
- Pilar Fustero | Business Developer Manager de Beabloo
- El nou paradigma de la comunicació amb el consumidor: del monòleg a la immersió, realitat augmentada. El cas de Sephora – Digital Makeup Mirror
- Albert Giménez I Wildbytes Business Development
- Connectar amb el client, WI-FI social. El cas de Restalia
- Javier Escalante I B’Wireless Business Development Manager.
Modera la taula: Pedro Gómez I Assessor TIC de la Patronal Cecot.
13h00 – Taula 2: Back Office I Solucions per gestionar la recollida i anàlisi de les dades obtingudes dels clients, dels espais dins del punt de venda, dels productes o serveis entre d’altres
- Millori les vendes de les seves botigues amb tecnologia online
- Víctor Magariño I Conseller de Comunycarse
- Utilitzant el màrqueting de proximitat per fidelitzar. El cas de Condis
- Anna Herrera I Responsable de desenvolupament de noves tecnologies i solucions de Be Retail
- Com l’RFID ajuda a incrementar les vendes i l’experiència de client i ajuda a la gestió de la botiga. El cas d’Holavisió
- Rafael Pous I Confundador i director tècnic de Keonn Technologies
Modera la taula: Mercè Clavel I Assessora de comerç de la Patronal Cecot.
14h00 – Cloenda
Marta Sendra | Cap de la unitat de subvencions i promocions territorials de l’àrea de comerç de CCAM
14h15 – Aperitiu relacional a peu dret