La primera Jornada de Mercats Increïbles de la CCAM debatrà sobre la transformació digital. La trobada, que se celebrarà el 22 d'octubre, pretén intercanviar coneixements i experiències en la gestió dels mercats municipals sedentaris de Catalunya. Més informació aquí
TOP MANTA
La Generalitat està impulsant una campanya per conscienciar contra el top manta. Sota el lema "No t'enganyis, no només compres un producte il·legal", la campanya incideix en la inseguretat dels productes, el perjudici a l'activitat econòmica i en els grups organitzats que hi ha al darrera.
HORARIS COMERCIALS
Aquesta guia serveix per adaptar l’horari dels comerços a la normativa catalana. Amb la llei d’horaris, els comerços poden obrir un màxim de 12 hores diàries, entre les 7h i les 22h. Més informació aquí
Cloenda del cicle #RetailTrends| A l'avantguarda del comerç
El cicle #RetailTrends incorporarà una cinquena càpsula de cloenda el 20 de novembre on participaran dos dels ponents que ja han fet alguna de les xerrades anteriors.
Aquesta darrera sessió del cicle compartirà les claus de les quatre càpsules prèvies, donant un caire encara més pràctic, facilitant un decàleg de transformació digital del Retail, així com les pautes bàsiques per digitalitzar l'empresa. La sessió servirà de resum i cloenda del cicle, tot plegat amb un nou enfoc per als assistents que ja hagin participat a totes o alguna de les sessions anteriors.
Abans que arribi la clausura hi ha dues sessions ja programades: el 27 de setembre està prevista la càpsula "Transmetem emoció en cada un dels nostres impactes en l'era digital?, a càrrec de Sergi Ramo, soci director de Barna Consulting Group, especialista en temàtiques comercials, fidelització i màrqueting.
Totes les càpsules es fan de 8h30 a 10h30 a la Cecot. El cicle #RetailTrends| A l'avantguarda del comerç dóna continuïtat a la Jornada de Comerç que es va celebrar el novembre de 2017.
Els objectius del cicle són: reflexionar sobre el model de negoci i sensibilitzar-nos sobre el canvi en el cicle de compra del client; entendre el concepte d'omnicanalitat i desenvolupar una estratègia que integri els canals on-off amb un enfoc orientat al client; conèixer nous estils, formats, canals i eines de comunicació efectiva amb els clients i iniciar el camí de fidelització tradicional a la fidelització del client digital. Podeu consultar tota la informació al nostre web www.cecotcomerc.cat o en aquest enllaç
MÉS NOTICIES
Paris Retail Week
París acull del 10 al 12 de setembre la trobada de professionals del Retail més gran d'Europa. Les inscripcions estan obertes fins el 7 de setembre i els assistents podran participar en conferències i també en workshops. Podeu incriure-vos en aquest enllaç.
L'arribada del WhatsApp Commerce
Aquest mes d'agost WhatsApp ha llençat l'API oficial per a clients empresarials. Tot i que encara està en una fase inicial, ja es pot veure té un gran potencial perquè les empreses millorin les seves comunicacions amb els clients. Més informació aquí.
Snapchat: una bona eina pel màrqueting
Snapchat és l'aplicació de moda entre les marques que volen arribar al públic més jove. Permet enviar fotografies i vídeos efímers en el temps i aplicar dibuixos i filtres a sobre. A més hi ha l'opció d'utilitzar-la com a missatgeria. Tots els detalls aquí
SEU CENTRAL: SANT PAU, 6 · 08221 TERRASSA · T 937361100 · F 937366014 www.cecot.org