Abril 2018 | 30 


Segona sessió del cicle #RetailTrends | A l'avantguarda del Comerç el 24 de maig de la ma de Marta Segarra, consultora de Barna Consulting Group:  "Sabem aprofitar els avantatges d'una nova venda en un món omnicanal? Claus i reptes. La xerrada se centrarà en entendre el concepte d'Omnicanalitat i desenvolupar una estratègia que integri els canals on off amb un enfoc orientat al client. La xerrada serà de 8:30 a 10:30h a la seu de la Cecot. 

Encara sou a temps d'inscriure-us

El Cicle va néixer en el marc de la ll Setmana del Comerç i en la primera sessió, Laia Morales de Barna Consulting Group, va obrir una reflexió sobre el model de negoci i sobre el canvi en el cicle de compra del client.

En total el cicle consta de 4 sessions. La tercera càpsula informativa serà el 27 de setembre,"Transmetem emoció en cada un dels nostres impactes a l'era digital?, a càrrec de Sergi Ramo. La darrera cita és el 8 de novembre amb Anna Fernàndez, "Idees per fidelitzar clients sota la fórmula "valoritzant la venda" en el Retail". 


12 motius per no perdre’t les propers sessions:

  1. No tinc clar qui és el meu client objectiu
  2. No sé que està fent la meva competència dels diferents canals
  3. Desconec com desenvolupar millor la cartera de clients
  4. L'estratègia de la meva empresa no és omnicanal (o ho desconec)
  5. No s'ha treballat un model d'experiència client integrat
  6. No tinc clares quines són les millors palanques d'activació comercial al meu sector
  7. Em fa por perdre el control de la reputació de la meva empresa
  8. Crec que es pot millorar l'estratègia a través de les xarxes socials
  9. El meu equip no està alineat amb una mateixa visió capa la digitalització de l'empresa
  10. No tinc clar si ens comportem adequadament als canals digitals
  11. Sé que m'he de transformar digitalment, però no sé com fer-ho
  12. Estic perdut i necessito que m'orientin per desenvolupar el road-to-market de la meva empresa.
 
Més informació a www.cecotcomerc.cat/cicleretail